Maaskola Sprint 2020

”13.8.2020 starttasi jo perinteeksi muodostunut 3. Maaskola Sprint-pyöräilytapahtuma. Kampia oli pyörittämässä tänä vuonna 28 pyöräilijää ja paikkana toimi jälleen upea Haikon Kartano, Porvoossa. Kauniin saaristoreitin pituus oli n. 40km ja tapahtuma järjestettiin takaa-ajona. Päivä vaikutti alkavan varsin pilvisenä, mutta suurilta sateilta vältyttiin ja aurinkokin tuli esiin sopivasti porukan polkiessa maaliin.

Kilpailun suojelijana jatkoi edellisten vuosien tapaan pyöräilylegenda Kjell Carlström, joka lähti reitille viimeisenä. Carlström kilpaili ammattilaisena vuosina 2002-2011 ja johtaa nyt ammattipyöräilyn korkeimmalle eli world tour -tasolle noussutta Israel start-up nation -tallia.

Voittajaksi polki itsensä Ylvan Antti Ruuska, hienosti toiseksi Puustellin Jouko Pussinen ja kolmanneksi rullasi Ylvan Verneri Lehtovirta. Maaskola onnittelee voittajia ja kaikkia osallistujia hienoista ajoista!”