Maaskolan 65-vuotistaipaleesta Projektiuutisissa

Insinööritoimisto Leo Maaskola Oy viettää tänä vuonna 65-vuotisjuhlia. Yritys tunnetaan muun muassa monien arvorakennusten peruskorjausten suunnittelusta.

Toimiston perusti 15.5.1956 insinööri Leo Maaskola aikana, jolloin suunnittelutyö oli siirtymässä asennusliikkeiltä suunnittelutoimistoille paremman teknillisen ja taloudellisen tuloksen saavuttamiseksi.

Suunnittelutyöt alkoivat Helsingin yliopiston vanhojen laitosten saneeraustöillä. Maaskolan palvelutarjonta on laajentunut vuosien myötä talo- ja rakennetekniikan suunnitteluun, valvontaan ja projektinjohtoon. Kohteina on ollut toimi-, liike- ja asuinrakennuksia niin uudis- kuin korjausrakentamisessa.

Maaskolan mukaan sen strategian keskiössä on kasvun sijasta ammattitaito sekä henkilöstön hyvinvointi.

– Tämä on tuonut menestystä viime vuosina myös erilaisissa yritysvertailuissa, kertoo Maaskolan toimitusjohtaja Kari Seitaniemi

– Tällä hyvällä energialla on tarkoitus pyrkiä jatkamaan myös tulevaisuudessa, Seitaniemi toteaa.

Projektiuutisiin